Maak gebruik van een telefoonaanname service!

Lever jij eigenlijk wel de gewenste service aan je huidige en potentiële klanten? Wellicht beloof je dat de klanten je altijd kunnen bereiken en dat je altijd klaar staat om de klanten te helpen, maar kan het in de praktijk soms wel eens zo zijn dat dit niet het geval is. Zo ben je wellicht druk bezig met een vergadering, zit je in een meeting of ben je bij een andere klant aan het werk. Het is dan soms erg lastig en eigenlijk ook wel onbeleefd om dan de telefoon op te nemen om een andere klant te woord te staan en is dit überhaupt niet altijd mogelijk. Wanneer je deze belofte wel altijd wilt nakomen en iedereen altijd te woord wilt staan met je onderneming, is het mogelijk om een telefoonaanname service te hanteren voor je onderneming. Met een persoonlijke telefoniste wordt iedere beller beantwoord.

Gaat het juist goed in je onderneming en wil je gaan groeien? Ook dan is het mogelijk om een telefoniste in te huren. Een outbound callcenter kan namelijk verschillende outcalls doen en potentiële klanten benaderen  We vertellen je er graag meer over.

Maak gebruik van een telefoonaanname service

Wil jij dat je klanten altijd te woord worden gestaan maar heb je zelf niet altijd de tijd om de telefoon op te nemen? Dan kun je ervoor kiezen om een telefoonaanname service toe te passen in je onderneming. Met deze service zul je een telefoniste toegewezen krijgen aan je onderneming en weet zij alles over je onderneming. De telefoniste zal de mensen die bellen te woord staan, maar kan er dus ook echt een advies gegeven worden. In een speciaal logboek zal de telefoniste alle gespreksonderwerpen vastleggen en de afspraken noteren. Vervolgens zal de telefoniste een belafspraak inplannen of dit aan jou over lagen, waarna jij met de juiste informatie het gesprek verder zou kunnen voortzetten. 

Je zult met de telefoonaanname service een unieke service bieden aan je klanten en ga je dus ook direct professioneel te werk. Je neemt je klanten serieus en toont dat je graag het beste met ze voor hebt, waardoor de investering uiteindelijk ook erg veel zal opleveren!

Het inschakelen van een outbound call center

Heb je nog erg veel werk te doen en wil je graag potentiële klanten benaderen om jouw diensten af te nemen of producten aan te schaffen? Dan is het zeker aan te raden om de hulp van een outbound call center in te schakelen. De medewerkers van het outbound call center zullen worden geïnformeerd over jouw onderneming, het product of de dienst dat zij zullen gaan promoten, waarna het eol is om voldoende leads binnen te halen voor jouw onderneming. Je ziet per lead wat er is afgesproken en wat de interesses zijn, waarna jij het gesprek kunt oppakken en de potentiële klant uiteindelijk zou kunnen laten converteren. Zelf hoef je niet constant te bellen en een nee te krijgen, maar zul jij juist je kwaliteiten gebruiken om de leads te benaderen, die verzameld zijn door het werk van een outbound call center!